Kawan :)
Assalamualaikum.

Actually, taktauu nak tulis apa . Tapi si Indok Ajeng ni haa kata :


Senang jea dia kata . Bak mehh idea lah indokk. Haha lepas tu dia kata :


Indok? Apa aku nak tulis pasal kau Indok. Hahaha. Indok ni sebenarnya antara classmate aku since form 1 sampai form 5. Percaya atau tidak ?

1 Alim - 2009
2 Mujahid - 2010
3 Mujahid - 2011
4 Hadi - 2012
5Hadi - 2013
Percaya tak yang aku sekelas dengan si Mulut Murai ni. Allah, dia memang tak reti duduk diam. Kerja dia dalam kelas kacau orang. Pantang aku atau Opie bawak bekal, mesti kena suap dia dulu. Haha and aku ingat lagi masa Form 4 kot dia bawak Beng Beng. Apa tu ? Ini :


Sedap gilaaa wa cakap luuu *okay over* Haha semua orang order dengan dia. Ustaz Zaman pun selalu perli dia. Haha okay. Sebenarnya rindu dengan Indok. 

Rindu nak dengar Indok ketawa kuat kuat. 
Rindu lah Indok.Indok tak rindu Syai ke? *menangis* Harap lepas ni Indok makin pendiam bila dah masuk Universiri nanti. And semoga makin tinggi ! Hehe sayang Indok <3

With Love,
Dian  

new past