Hohohohohoholidaysss !
Assalamualaikum  ツ

Mid Year exam tinggal lagi 4 subjects je. Oh man. Nak habiskan 4 subjects tu macam 400 subjects tauuuu ?! Dengan mengantuknya. Yelah, 1 paper dalam 2 hours 30 minutes, 30 minutes jawab, 2 hours lagi membuta ! Haha ini lah padahnya study sampai lewat malam *kengkadang taktido* haha k lawak . Masa exam add math haritu pehhhhhh , tak tido wa cakap lu. takut tajuk logarithm. Gua cerita kat kawan2 dorang gelakkan aku . Dorang kata " Log ? Berapa markah je Syai. Takpayah takut sangat" . Woi memang lah berapa markah je punnn. Tapi tajuk Log tu , basic aku 0 ! kau tau tak ,  KOSONG ! *sambil nyanyi lagu Najwa Letip* . Sebab tu aku risau . Aku tak pandai macam hangpa semua . Memang la korang kata tak payah takut sangat , korang pandai . Tengok soalan log je , dah terbayang2 dah log 2x - log 3 kena buat macam mana. Kalau aku ? Tengok soalan log, aku dah awal2 surrender dah. Alhamdulillah, berkat tak tido study log haritu, 2 soalan log aku berjaya buat. I repeat, BERJAYA BUAT. Berjaya betul? Kahkah tunggu naik cuti ah baru tau berjaya ke tak.

Next week exam Chemist, Biology, ARAB, and Quran Sunnah. 2 subjects yang aku memang dah target B is Chemist and Biology. Target B pun cukup bagus tau ! Kang aku target lulus je kang, parah ! Arab tu , insyaALLAH boleh dapat A. Kalau dulu exam boleh dapat A , kenapa sekarang tak boleh , kan ? Apa yang penting , usaha , doa dan yang paling penting , yakin pada diri sendiri *k ayat siapa xD* Haha

So guysss, good luck untuk mid year korang , struggle betul2 untuk mid year ni , jangan main2 macam aku :P Hihihi and happy holidayssssss yawww ! *padahal lama lagi x)

*p/s : Happy Birthday !
With Love, 
Syaidatul Mardiana Omar   ツ

new past