Selamat Mengundi !
Assalamualaikum !

 Ehemm . Lama sudah rasanya tak meng-update blog. Hihi okay straight to the point je la yee . Malas nak berbelit2 nii . Hihi esok 5 Mei right ? Esok ada PRU 13 . So ini lah masanya kita nak pilih pemimpin yang terbaik untuk memimpin negara kita. Saya taknak masuk campur dalam hal politik nii. Siapa pihak yang betul, siapa yang salah. Siapa yang dimanipulasi, siapa yang memanipulasi, saya taktahu. Betapa katak bawah tempurungnya saya ni sampai saya taktahu pun isu INI KALILAH ! tu . Haha semalam masa family dok sibuk bincang pasal tu, baru saya tahu . Hihi jadi INI KALILAH or LAIN KALILAH , anda yang tentukan ya :) Anda ada otak , boleh tentukan yang mana baik yang mana tak kan , so pilih lah :)

Kepada mereka yang sudah layak mengundi, Selamat Mengundi :) Pastikan anda tau macam mana nak mengundi. Kena buat apa, bawak apa tu semua penting k ! Dan kepada yang belum layak mengundi, duduk di rumah, study untuk Mid Year lagi bagus :) Takpun layan K-pop pukul 10 di 8tv esok kayy ! *promote* Hihi Ingat ! Pilihan di jari anda !

Jom Kita Mengundi ! 

*p/s : Happy Birthday to my baby sayang Aisya Farina, Shinichi Kudo, and Happy Birthday to your mother ! ^^,

With Love,
Syaidatul Mardiana Omar  

new past