Happy Belated Birthday to me !
Assalamualaikum :)

Yaww guys. Happy holidays k tak masal. Dah jerebu ni, duk umah diam2. Jangan nak merayau sana sini. Kang dah batuk susah ! *perli* Okay masa birthday saya haritu, saya ada dapat banyak hadiah *kpoyo nak mampus* takde lah banyak mana pun. ek elehh kecoh amende ngko nii. haha

so ini lah hadiah2 yang saya dapat =)

1. Teddy Bear *Coklat* . Itu daripada Athirah Hussein aka Tyyra Lambert and Kak Nisa. I love this teddy bear very much. Setiap kali nak tido mesti peluk k. Dengan size nya yang besar, haa setiap kali peluk rasa seronok. Kgedik. Dah la dorang ni buat delivery anto sampai rumah. Naik moto. Haha ajeee la dorang ni.

2. Leopard Purse. That one from my sister, Syaidatul Amiza. Hee purse tu cantik and banyak tempat boleh letak duit. I repeat. BANYAK TEMPAT letak duit. Banyak duit? Hahahahahaha tak -,-

3. Spongebob Bag . Yang itu dapat dari Siti Farhani Anis, aka Anis Tecix. Haha dia bagi masa kitorang ada excel. Hikhik, macam tau2 aku suka spongebob kan. Haha comel pulak tu. Hihi

4. Beg Make up. Itu dari Hazwan Hashim. Actually dia ada bagi lagi 1 hadiah. Topup RM10. Wkwkwkwk seronok engkooo dapat topup. Online jee keje aku sebab masa dia bagi topup tu aku pergi melancong ke Pahang. K melancong -,-

5. Teddy Bear *Putih* . Yang itu pulak daripada Mirza Nur Haziqah. Hihi dia letak atas meja dalam kelas dengan chipsmore. heee gua ni memang hantu chipsmore. Hikhik

6. Blouse. Blouse tu pulak dari Si Syaidatul Akma aka Kema. Dia balik hari Jumaat haritu , terus bagi. Wkwkwkw cantik wa cakap luuu. hihi

7. Shawl. Hihi shawl tu daripada kawan aku. Perlu mention nama? Hihi shawl tu cantik. To be honest, aku tak pakai shawl. Tak reti. Selalu pakai tudung bawal or pashmina jea. Tetiba haritu nak keluar, takde tudung katekooo, tu yang main belit shawl tu. Hihi cantik ! Suka shawl tu ♥ 


So, thank you so much guys ! I love you Hihihihi

With Love,
Syaidatul Mardiana Omar.




new past