New World
Assalamualaikum :)

Hai. Allahu, lama sungguh tak update blog ni haa. Tak sempat ah babyyy maaf lerrr. Hehehe btw saya nak ucapkan tahniah pada kawan kawan yang dapat masuk Universiti, Matriks, Tingkatan enam, Ipts , and apa2 pun tempat. Bagi yang tak dapat, sabar lah sayang. InsyaALLAH rezeki awak ada. Cuma bukan sekarang. Nanti Allah bagi okay. :D

Dan saya?

Saya dapat Matriks dekat Perak nunnn jauhhh tuu haaa . Mak aihhh. Dan saya dapat UiTM Segamat. Diploma Science and Mathematics. Haa kena belajoo balik add math tu haa. mengiraaa lah ;P

Sebenarnya takde niat nak bebel pepanjang. Cuma nak cakap, tahniah dan good luck :) Semoga awak semua berjaya dalam apa juga yang awak buat. InsyaALLAH, Allah bantu. Dan peringatan untuk rakan rakan dan terutamanya diri sendiri, awak kena buktikan pada semua yang tak semestinya SPM awak teruk, awak tak boleh berjaya masa dekat Universiti ni. Score every semester. Main dean list jea. Solat jangan lupa. Pilih kawan yang betul. Jangan berubah ke arah keburukan. Doa supaya Allah tetapkan iman kita. dan akhir kata, semoga berjaya kawan kawan ! Saya sayang awak semua ;)


With Love,
Syaidatul Mardiana Omar
Teacher-to-be :) 

new past